Info om jul- och nyårsveckorna

Grums Hyresbostäder AB vill önska er alla en riktigt God Jul och Gott Nytt År! Här följer viktig information om telefontider, in- och avflyttningsinformation, felanmälan och sophämtning inför jul- och nyårsveckorna.

TELEFONTIDER:

Nedan hittar du information om nåra telefontider för helgfria vardagar via telefonnummer 0555-422 80. Som vanligt tar vi emot bokade besök.

Måndag 23/12:

Felanmälan/uthyrning kl. 10-12

Kundtjänst kl. 8-12

Tisdag 24/12 - torsdag 26/12: stängt

Fredag 27/12:

Felanmälan/uthyrning kl. 10-12

Kundtjänst kl. 8-12

Måndag 30/12:

Felanmälan/uthyrning kl. 10-12

Kundtjänst kl. 8-12

Tisdag 31/12 - onsdag 1/1: stängt

Torsdag 2/1:

Felanmälan/uthyrning kl. 10-12

Kundtjänst kl. 8-12, 13-15

Fredag 3/1:

Felanmälan/uthyrning kl. 10-12

Kundtjänst kl. 8-12

Måndag 6/1: stängt

INFO FÖR DIG SOM SKA FLYTTA IN ELLER UT:

För dig som ska flytta ut:

Är ditt avtal uppsagt till den 31 december 2024 ska nycklarna lämnas in senast torsdag den 2 januari 2025 kl. 12.00. Boka tid för din nyckelinlämning. Om du inte kan komma personligen kan du lägga nycklarna i ett kuvert med ditt namn och adress, och lämna kuvertet i brevlådan utanför Åsgatan 7.

För dig som ska flytta in:

Har du tecknat avtal från den 1 januari 2025 kan du hämta nycklarna tidigast torsdag den 2 januari 2025 kl 13.00.

FELANMÄLAN UTANFÖR VÅRA TELEFONTIDER:

Via mina sidor: Registrera felanmälan dygnet runt.

Akuta fel: Vid akuta fel som inte kan vänta till nästa helgfria vardag (t.ex. läckage eller driftstopp på värme och vatten), kontakta SOS Alarm på 054-83 06 70. Observera att detta endast gäller akuta ärenden.

SOPHÄMTNING OCH ÅTERVINNINGSSTATIONER:

Läs mer om förändringar i tömningsdagar för sophämtningen under jul- och nyårsveckorna på Grums kommuns hemsida Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster..

Uppdaterad: 2024-12-13
  • Ingen giltig användare vald.