Info om jul- och nyårsveckorna
Grums Hyresbostäder AB vill önska er alla en riktigt God Jul och Gott Nytt År! Här följer viktig information om telefontider, in- och avflyttningsinformation, felanmälan och sophämtning inför jul- och nyårsveckorna.
TELEFONTIDER:
Nedan hittar du information om nåra telefontider för helgfria vardagar via telefonnummer 0555-422 80. Som vanligt tar vi emot bokade besök.
Måndag 23/12:
Felanmälan/uthyrning kl. 10-12
Kundtjänst kl. 8-12
Tisdag 24/12 - torsdag 26/12: stängt
Fredag 27/12:
Felanmälan/uthyrning kl. 10-12
Kundtjänst kl. 8-12
Måndag 30/12:
Felanmälan/uthyrning kl. 10-12
Kundtjänst kl. 8-12
Tisdag 31/12 - onsdag 1/1: stängt
Torsdag 2/1:
Felanmälan/uthyrning kl. 10-12
Kundtjänst kl. 8-12, 13-15
Fredag 3/1:
Felanmälan/uthyrning kl. 10-12
Kundtjänst kl. 8-12
Måndag 6/1: stängt
INFO FÖR DIG SOM SKA FLYTTA IN ELLER UT:
För dig som ska flytta ut:
Är ditt avtal uppsagt till den 31 december 2024 ska nycklarna lämnas in senast torsdag den 2 januari 2025 kl. 12.00. Boka tid för din nyckelinlämning. Om du inte kan komma personligen kan du lägga nycklarna i ett kuvert med ditt namn och adress, och lämna kuvertet i brevlådan utanför Åsgatan 7.
För dig som ska flytta in:
Har du tecknat avtal från den 1 januari 2025 kan du hämta nycklarna tidigast torsdag den 2 januari 2025 kl 13.00.
FELANMÄLAN UTANFÖR VÅRA TELEFONTIDER:
Via mina sidor: Registrera felanmälan dygnet runt.
Akuta fel: Vid akuta fel som inte kan vänta till nästa helgfria vardag (t.ex. läckage eller driftstopp på värme och vatten), kontakta SOS Alarm på 054-83 06 70. Observera att detta endast gäller akuta ärenden.
SOPHÄMTNING OCH ÅTERVINNINGSSTATIONER:
Läs mer om förändringar i tömningsdagar för sophämtningen under jul- och nyårsveckorna på Grums kommuns hemsida Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster..
- Ingen giltig användare vald.